title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Saturday, 7 May 2011

Aniq dan musim kahwin

Aktiviti harini : 1. Sediakan kad jemputan kawen
                      2. Jaga Aniq
Wahh..tittle bukan main..macam Aniq la pulak mau kawen kan.. Well, hari ni nothing much to do except listing names for sis wedding invitation and for the most, be a gud momma to Aniq..hehe
Lagi 3 minggu, rumah aku akan jadi tumpuan lah nampaknya..Adik perempuan terakhir (aku ada kah adik perempuan lain? hihi) aku akan melangsungkan perkahwinannya dengan sang arjuna dari Ranau, Sabah.
kad kawen yang bertimbun-timbun

Aniq tidur di sebelah Pn.Mama ygn sedang menulis kad jemputan

Orang yg paling sibuk kini sudah pasti mama dan abah.
Mama urus hampir SEMUA kategori: Baju pengantin, Pelamin, bersihkan dalam rumah, bersihkan luar rumah, senaraikan jemputan, set menu masakan dll lagi..
Abah pun tidak kurangnya...bersihkan luar rumah and barang2 keperluan spt meja makan, kerusi etc. beres!
Aku (yg ada di rumah)~ hmmm...jaga Aniq! hehehe...Tp ada jugklah aku tlg mana2 yang mampu.hihi..
Hopefully, segalanya berjalan lancar and mama abah sihat sejahtera sebelum dan selepas majlis..amin...
~and suddenly thinking and wondering, apa baju aku mau pakai ah?! mau kasi ala2 glamor gitu kah atau ala2 mama budak!? hihi...

~kawan2 dijemput hadir utk memeriahkan majlis di rumah kediaman kami di Kg. Garuda Baru, Kota Marudu (29hb Mei 2011) 



Buaian Aniq yang terbengkalai..siang2 best lagi tido atas tilam! =)





Pelamin yang baru usik sikit2..Rilek, mama ku super boleh kalahkan Eric! Seprais!!!
Dan ini..ANiq da mula menangis lepas poo poo...mau susu la tuuu..cian dia..xoxo!!

3 comments:

PutriAlam said...

Wonderful time for me..wif Aniq.~ =)

Sz said...

assalam kenal ibu aniq!
terima kasih "follow" blog saya...
saya ada masalah nak follow back teman2 baru punya blog...harap maaf kesulitan amat di kesali :( btw kita xchange link ya.. take care dear! :)

PutriAlam said...

salam Sz..tq sebab respon..sy mmg suka jgk nak share2 cita parenting n sewaktu dgnnya.hehe..macam mana nak xchange link ya? hihi..sy da lama sangat x blogging, so da lupa n maybe tak penah tau pun..hihi..