title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Friday, 6 May 2011

Jika aku terlena pada malam ini...


Jika aku terlena pada malam ini,
aku berharap Allah tunaikan hasratku menjadi suri yang baik dalam hidup seorang insan...
Jika aku terlena pada malam ini,
aku berharap agar esok aku masih punya peluang untuk kelopak mata ini terbuka lagi..
untuk menatap insan yang sering bermain difikiranku...
Jika aku terlena pada malam ini,
pasti aku akan lebih gembira jika pabila mata ku buka pada esok hari,
aku melihat senyumnya....

Jika aku terlena pada malam ini,
dan tidak terjaga lagi,
aku mahu agar dia tahu apa perkara terakhir yang aku fikirkan tentangnya
iaitu...
aku ingin terus bersamanya walau bukan di alam nyata ini lagi..
dan aku mau terus menjadi suri yang menjadi kebanggaannya.
dan aku mau dia tau,
aku amat bersyukur dikurniai seorang lelaki yang mampu melindung dan menjagaku...

****Mrs. Alam****

No comments: