title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Friday, 27 May 2011

Kenapa tiba2 plak menjadi tumpuan nih?

Rumah semakin riuh rendah dengan kedatangan orang ramai..~ saudara saudari..anak buah anak buih dan ipar ipur..semua datang~ ada yang bantu kemas rumah, ada yang bantu potong daging, ada yang bantu pasang pelamin, dan ada yang sekadar tgk2, jenguk2 dan supervise2...hehhe..
semuanya adalah berkaitan dengan entri 'Aniq dan musim kawen' ...
 
kalau 2 thn lepas aku yang duduk atas pelamin (yang bila dah setel kena cuci semuaaa pinggan mangkuk), esok (28.05.2011) adik aku punya turn plak ~Afzainiza Binti Abdul Karim dan c jejaka dari Ranau pilihan hati.

Pelamin hasil ke terer an super mama! tp lom siap lagi ni...

Ini pelamin utk majlis sanding time siang















Kali ni aku tidak dapat jadi Pengarah Program sebab, aku sibuk jadi pemerhati kepada anakanda tercinta, The Triple A ~Aniq Allam Ahza...so, keja2 ringan aja lah yang dapat aku buat...hihi..


Apapun, semoga ikatan yang bakal dibina mendapat restu dari semua orang, dan yang paling penting, sentiasa mendapat rahmat dan berkat daripada Allah SWT...amin...

4 comments:

Sz said...

cantekkknya pelamin buat sendiri!

heee cuti sekolah sudah bermula ya..
jalan pun lengang sikit la pepagi ...

Arfazilah Abka said...

mama mmg gemar buat pelamin sendiri kak...tp blom siap..tu yg sy kaburkn..hihi..selamat bercuti utk suma pelajar..hihi

MataHati @ MH said...

tampallah gambar pengantin tu.. nk tgk..huhu

Arfazilah Abka said...

hehe..okeh..will upload shortly yah! heheh..penat tak ilang lagi...=)