title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Friday, 6 May 2011

Kepada Seseorang...


Kepada seseorang…
K
epada seseorang, ingin ku ceritakan kronologi hidupku kepadamu..
Kepada seseorang, aku terkadang mengingati mu tetapi aku tidak pasti engkau ingat atau tidak pada diriku
Kepada seseornag, dulu engkau mendambakan aku tetapi kini haluan kita berbeza
Kepada seseorang, engkau kembara jauh untukku, tetapi ingin ku katakan, hatiku tetutup untukmu
Kepada seseorang, dirimu sering ingin mendampingi ku, tetapi maaf, aku ingin menjauh darimu
Kepada seseorang,engkau menyatakan aku pengubah hidupmu kepada sinar, tetapi tidakkah kau tahu, aku juga pembawa sirna hidupmu
Kepada seseoang, berjuanglah demi hidup. Semoga engkau temui kejayaan dirimu
Kepada seseorang, jasad ku menerima hadirmu tetapi jiwa ragamu menolak mu jauh ke tepi
Kepada seseorang, aku menemui mu, aku jatuh cinta padamu, dan tolong, pertahankan kasih dan sayangku padamu hingga akhir hayat kita …
Engkau mungkin bukan yang pertama, tetapi yakinlah, engkau pasti yang terakhir dalam nafasku.

No comments: