title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Monday, 6 June 2011

Aku dan Aniq, bersama atau berpisah?

aku menghitung sisa2 hari untuk menghirup udara Kota Marudu, kampung halaman ku dalam masa terdekat ini...minggu depan, rutin yang sudah 3 bulan aku tinggalkan akan aku ulang semula...syukur alhamdulillah, Aniq tidak aku tinggalkan...nasib baik ada org yang sudi menjaga Aniq..~Ayu..gadis berusia 20tahun yang belum aku jumpa tapi ku kenali..Cucu kepada tuan rumah tempat aku menyewa di bumi Tambunan. Alhamdulillah. Walaupun masa yang ada utknya hanya 3 bulan sebelum penempatan UPU, tapi aku bersyukur sebab setidak2nya buat masa ini aku tidak berpisah dengan Aniq..dan aku masih berpeluang untuk memberikan hak Aniq iaitu air susu ku ini selama masa itu..utk hal selepas itu, insyaAllah akan aku ikthiarkan sebaik mungkin. Dan harapnya Aniq akan sentiasa ada dekat denganku..amin..Semoga Ayu ini seorang yang baik dan dapat aku bergantung harap padanya dalam menjaga Aniq sepanjang aku bekerja..Semoga Allah melindungi kami semua..amin..

6 comments:

Sz said...

insyaAllah akan dipermudahkan jalan kepada Arfa & Aniq ...

Arfazilah Abka said...

~Sz
amin...makasih kak..=) happy sgt da ada bbysitter sementara waktu ni..

Asrul "iLham" Sany said...

comelnye...

suke baby n budak2

;D

sya_firwan said...

Alhamdulillah..perancangan Allah jua yang terbaik..hensem la aniq nih ;)

ubi said...

plis never fade!..

Arfazilah Abka said...

~sya_firwan
Alhamdulillah..buat ms ini, itulah jln yg ada...

~ubi
insyaAllah, xkn!