title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Friday, 8 July 2011

Larian 1 Murid 1 Sukan

02.07.2011 yang lepas, telah berlangsung acara besar2an di seluruh Malaysia, iaitu Larian 1Murid 1Sukan..walaupun aku x dapat join atas sebab2 tertentu, tapi aku bangga dengan insan2 nun jauh di balik bukit2 dengan gelaran insan2 belantara ini, sangat teruja dan bersemangat menyertainya..

inilah saja murid2 yang ada


semangatnya semua menunggu masa utk dilepaskan
larian merentasi bukit bukau


cantiknya pemandangan sekitar sekolahku...


~Semoga anak2 belantara ini akan mnenjadi simbol pemimpin yang baik di mata dunia dan menjadi harapan negara pada masa akan datang...untuk tatapan semua, aku attach kan gambar2 comel anak2 muridku...=)

si comel Syuhada tahun1...

1 comment:

MataHati @ MH said...

lorrr..kempunan nak tgk gambar cikgu berlari sama...huhuhu
nampak sejuk jer suasana kat sana...