title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Saturday, 3 September 2011

Aniq dan mama, akhirnya...

03.09.2011~sabtu...
Malam nanti malam terakhir dapat tidur dengan Aniq..esok, berpisahlah sudah..


tapi bukan pisah selama2nya...start buka sekolah lepas raya ni, Aniq akan stay di kampung dengan nenek dan atuk..mama n babah akan balik Tambunan..babysitter Aniq (Ayu) sudah berhenti jaga Aniq sebab dapat masuk IPTA..

sedih sangat rasa..semalam terbawak dalam mimpi aku tinggalkan Aniq..bukannya tidak berjumpa lagi..mmg setiap hujung minggu akan bertolak dari Tambunan-->KK-->Kota Marudu, tapi yalah, biasanya aku mesti tidak sabar balik dari sekolah supaya dapat jumpa Aniq..lepas ni, tiada apa yg ditunggu di rumah..huhu...

Aniq meragam semalam..yg 1st, Aniq tidak mahu tidur sepanjang malam..aku mmg tidak larat buka mata sebab sudah telan ubat demam n selsema..babah yg urus..tp dalam pukul 3am tu, masih lagi rengek2...aku kuatkan mata utk buka, bangun dan dukung Aniq..cuba tidurkan dia sambil 'menari poco2' dalam bilik..akhirnya dia lelap..
pagi tadi, Aniq yg biasanya tidur berbuai, langsung meragam..d bagi susu ditolak, dibuai pun sama..aku dukung dan tidurkan sambil peluk dia..kejap aja, da tidur...huhu...(adakah Aniq tau yg lepas ni dah jarang dekat dengan aku? huhu..nangis....nangisss aja aku..tp sembunyi2...huhu)

aku harap Allah permudahkan urusanku dalam permohonan pindah tempat mengajar..Bulan September ni pertukaran secara online dibuka..mudah2an Guru Besar,PPD dan JPN terbuka hati melepaskan aku dari daerah Tambunan ini...


~kuatkan semangatku, Ya Allah...~ 

mama with beloved Aniq

Berbuka @ 1B, KKinabalu

Im gonna miss every single thing of u...

4 comments:

sya_firwan said...

alahai sedihnya..tabahkan hati ya mama aniq..sekurang2nya hati lega..yang menjaga aniq bukan org lain..atuk nenek dia juga..kak sya doakan moga dipermudahkan pertukaran ar..insyaAllah..

Arfazilah Abka said...

~sya_firwan
amin kak..mudah2an dipermudahkan semuanya kan kak..harap2 kuatlah semangat..nda mau jugak aniq ikut sedih..huhu..

Sz said...

uhuksss...
sedih...
mmg itu lah dilema bila beranak kecik ni ...
semoga cepat2 dpt tukar ya arfa!

Arfazilah Abka said...

~Sz

itulah masalahnya tu kak..harap2 dipermudahkan urusan..amin..