title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Wednesday, 21 September 2011

kenapa lah tidak sanggup untuk undur...alahai......

Jalan ke sekolah aku jalan tidak rata, berbatu2 dan berlekuk2...dan tambah 1 lagi..berbukit-bukit..dipendekkan cerita aku, pagi td, masa keta aku lalu 1 jalan yang sempit ni, plus naik bukit, ada satu keta MyVi ni..dalam dia ada 2 org awek (cikgu jugak kot..sebab area tu area skola..) n sorg aunty. keta yang aku naik da sampai hujung tajam bukit, tinggal mau nak jalan rata..n keta tu plak, baru mau turun bukit..awek yg drive MyVi tu macam takmau kasi chance keta aku lalu..keras aja..so, aku bagilah sedikit laluan utk keta MyVi baru awek ni lalu (dah kira baik ati sebab sanggup aku parking ngam2 laluan berlubang spy dia dapat lalu..)..tapi dia masi jugak takmau lalu...alahaiiii..last2, aku pulak kena turun bukit tu dan tunggu keta tu lalu...alahaiii....faham jugaklah ada 'P' pada cermin keta..aku sejukkan ati sket, kata maybe awek ni belum pandai mau undurkan keta..alahai....
ndak apa lah...senyum lebar pagi2 yaaa....


Sampai di skolah, 3 orang guru ganti utk 2 minggu lapor diri..(dalam masa 2 minggu ni ada guru2 yang pergi ke kursus, so perlu guru ganti..so diorang lah penggantinya..)...ketiga2 tanak wagu (lelaki muda) yang ensem2..heheh...comel aja adik2 aku ni...



2 comments:

Sz said...

adoi...
susah klu takmo bertolak ansur...

ihikss..
sempat menjeling cikgu baru yaaa :p

Asrul "iLham" Sany said...

hish3...