title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Wednesday, 14 December 2011

Masing-masing pulang ke sarang sudah..

Salam n hi to all readers...
sebagai update pada hari ini..aktiviti lambai
melambai membuka tirai...setelah sebulan adik beradik n anak2 buah berkampung di rumah mak abah, hari ini, episod sedih2 n lambai2 tangan pun mengambil tempat..

cuti sekolah pun hampir tamat...semua ambil kesempatan untuk prepare apa-apa yang patut..c kakak yg dah jadi milik anak Melayu semenanjung pun sudah balik..yang tinggal, aku, Mr. Alam, n Aniq..

So, tugas yg ditinggalkan oleh tuan rumah (mak abah aku yg menghantar c kakak balik ke KKinabalu sebelum ke KL):

1. Sapu rumah
2. Kemas dapur
3. Sidai kain
4. Kutip SEMUAAAA mainan buadak2 yg diorang tinggalkan termasuklah part2 yg sudah bercerai berai...
5. bagi mamam miaw2


rasanya belum cukup nih! (pst, yg baby walker tu bukan yg dijumpai, itu Aniq punya!)

Baiklah, Saya Yang Menurut Perintah...

hari ni jugak Anniversary Day teman blogger yang setia membaca yang bertukar2 idea dengan aku...Fairul atau lebih dikenali dengan MataHati@MH yang ke....(korang carik sendiri)

Klik sini utk jenguk2 dia...

Semoga sentiasa ceria dan sejahtera dengan rezeki dan kasih sayang Allah...amin...

2 comments:

fiverul wan said...

comel baby walker aniq..
byk toys aniq.. sama mcm sya dulu2

Arfazilah Abka said...

~fiverul wan
ANiq tuan kepada baby walker aja..yg lain2 tu, SEEEEMUAA kazen2 dia punya..tp suma dah jadi part2 siku lipat..hhahaha..ntah mana2 hilangnya..
alaaa..comel betday boy ni sebut pasal toys dia..hahah..