title bar

Saya SAYANG Followers Saya...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aniq Allam Ahza

Sunday, 2 June 2013

Mencari ketenangan jiwa

...Dalam diam hatiku terluka.. lukanya kecil dan sedikit tetapi tertusuk di dalam Aku sedih Lalu aku mencari-Mu... walaupun aku sering alpa ketika aku bahagia... Apa harus ku perbuat tatkala anyaman dalam hati kecilku terkoyak? ku cuba mencantumnya satu persatu..tapi terkoyal lagi untuk kesekian kalinya sehingga mungkin tempat yang koyak itu sudah lunyai untuk ku jahit semula.. Bagaimana.... di mana dia kekuatan jiwa yang ku angkat selama ini? apakah telah benar-benar tewas tersungkur dan tidak mampu berdiri semula? sehinggakan manik2 kristal terbazir sebegitu... Ya ALLAH..Pencipta yang menyatukan.. titipkan aku walau secebis kekuatan hati.. yang aku anggap kini semakin rapuh dengan karenah fikiran agar aku mampu walau memberikan secebis senyuman..pada orang lain dan pada diriku jua.... ::::: Terima kasih ,YA ALLAH :::::

No comments: